ZARZĄDZENIE NR 45/2012
WÓJTA GMINY BRĄSZEWICE
z dnia 31 października 2012 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brąszewice
Na podstawie art. 30 ust. 1 oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1991 roku o samorządzie gminnym (t.j: Dz. U. 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1. 1. Powołuję zespół ds. wdrożenia nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brąszewice wg zasad określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2012, poz. 391) w składzie:
1) Wioletta Halamus - Przewodnicząca Zespołu
2) Anna Morawska - Członek Zespołu
3) Emilia Bartosiewicz - Członek Zespołu
4) Sylwester Domagała - Członek Zespołu
2. Zmiany składu osobowego Zespołu wymagają zmiany niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Zadaniem Zespołu, o którym mowa w § 1 jest przygotowanie systemowych rozwiązań w sferze gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brąszewice wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2012, poz. 391), a w szczególności:
1) opracowanie koncepcji funkcjonowania nowego systemu odbioru i gospodarowania odpadami wraz z opracowaniem harmonogramu jego wdrażania,
2) przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy Brąszewice wraz z uzasadnieniami i innych dokumentów niezbędnych do terminowego wdrożenia nowego systemu, w tym dotyczących;
a) stawki opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz metody jej naliczania,
b) określenia sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz zasad ich zagospodarowania,
c) szczegółowych zasad ponoszenia przez właścicieli nieruchomości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
d) deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz terminu złożenia deklaracji, w tym terminu złożenia pierwszej deklaracji
e) wymagań, jakie powinien spełniać użytkownik zbiorników bezodpływowych oraz wymagań dotyczących transportu nieczystości ciekłych,
f) dostosowania zapisów regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Brąszewice do nowych regulacji prawnych,
g) przygotowanie założeń do SIWZ nowego systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
h) przygotowanie materiałów do kampanii edukacyjno - informacyjnej na temat nowego systemu odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi
i) wybór oprogramowania do obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi,
§ 3. Pracami Zespołu kieruje jego Przewodniczący zwołując i prowadząc posiedzenia z częstotliwością wynikająca z potrzeb.
§ 4. 1. Z dokonanych prac i ustaleń, Zespół przygotowuje sprawozdania dla potrzeb Wójta Gminy.
2. Zakończenie prac zespołu nastąpi z chwilą wdrożenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na trenie Gminy Brąszewice, tj. z dniem 30 czerwca 2013 roku.
§ 5. Zobowiązuje się pracowników Urzędu Gminy do włączenia się w zakres merytoryczny prac zespołu poprzez udzielanie niezbędnych informacji w ramach swoich kompetencji.
§ 6. Nadzór nad wykonywaniem Zarządzenia sprawuje Pani Renata Plucińska- Zastępca Wójta.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Brąszewice
Karol Misiak
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Renata Plucińska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sylwester Domagała |
Data wprowadzenia: | 2012-12-19 09:13:56 |
Opublikował: | Sylwester Domagała |
Data publikacji: | 2012-12-19 09:19:00 |
Ostatnia zmiana: | 2012-12-19 09:19:01 |
Ilość wyświetleń: | 1158 |