OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Brąszewice: Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem
i infrastrukturą towarzyszącą przy Publicznym Gimnazjum w miejscowości Brąszewice - dokończenie.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24862 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brąszewice, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice, woj. łódzkie, tel. 43 8211778, faks 43 8211873.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem i infrastrukturą towarzyszącą przy Publicznym Gimnazjum w miejscowości Brąszewice - dokończenie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowy Sali gimnastycznej z zapleczem i infrastrukturą towarzyszącą przy Publicznym Gimnazjum w miejscowości Brąszewice - dokończenie Podstawowymi elementami robót są: 1. Roboty ogólno-budowlane (roboty murowe, stropowe, konstrukcji dachu, pokrycia, montażu stolarki okiennej i drzwiowej, robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz wyposażenia), 2. Roboty sanitarne (wew. inst. wod.-kan. i c.o., wentylacji, technologii kotłowni), 3. Roboty elektryczne (wew. inst. elektrycznych, teleinformatycznych, instalacji sygnalizacji włamania, instalacji monitoringu wizyjnego, instalacji telefonicznej, linii kablowej i oświetlenia terenu), 4. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu (drogi dojazdowe, pożarowe, chodniki, place, ogrodzenie, miejsca parkingowe, zieleń). Parametry projektowanego obiektu: Wymiary Sali gimnastycznej: 36,73 x 18,74 Ogólna pow. zabudowy 1210,30 m2 Ogólna pow. użytkowa 1524,10 m2 Kubatura 11 203,00 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiary robót dotyczą tylko robót do wykonania w tym zamówieniu, nie ma w nich zawartych robót już wykonanych. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: 1. Protokólarne przejęcie terenu budowy, 2. Wyznaczenie kierownika budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń do protokołu przekazania terenu budowy, 3. Prowadzenie dziennika budowy, 4. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie), 5. Dostarczania niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, 6. Usuwania wszelkich usterek i wad stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia, 7. Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzację powykonawczą) 8. Zorganizowanie, przeprowadzenie i poniesienie ewentualnych kosztów niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań (2 badania bakteriologiczne wody z wynikiem pozytywnym w odstępach 7-10 dniowych wykonanych w pełnym monitoringu przeglądowym) wynikających z przepisów techniczno-budowlanych, 9. Uruchomienie instalacji c.o. dokonania niezbędnych prób i regulacji (osiągnięcie parametrów określonych projektem technicznym), 10. Oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji zgodnymi z PN, wyposażyć w wystarczającą ilość podręcznego sprzętu gaśniczego i oznakowania miejsc ustawienia zgodnie z PN oraz opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i umieszczenia w miejscu widocznym instrukcji postępowania na wypadek powstania pożaru z wykazem telefonów alarmowych, 11. Wykonanie charakterystyki energetycznej dla wykonanego budynku, 12. Kompletowanie oraz przygotowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 13. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 14. Ponoszenie odpowiedzialności za stan bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie budowy na terenie przejętym od Zamawiającego, 15. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, 16. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców, 17. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 18. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 19. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 20. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 21. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z poźń. zm.). 22. Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004, Nr 195 poz. 2011). 23. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej Kodeks Cywilny będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 3 lata, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót. Natomiast rękojmia za wady robót wykonanych w ramach przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat. 24. Zamawiający użył przy opisaniu zamówienia znaków towarowych i nazw producentów, ponieważ uzasadniała to specyfikacja przedmiotu zamówienia i jednocześnie nie można było użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby na złożenie oferty zgodnej z jego oczekiwaniami. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. 25. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 26. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia że produkt jest równoważny. 27. Wykonawca składając ofertę równoważną, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując produkty równoważne zobowiązany jest potwierdzić, że spełniają stawiane im wymagania poprzez dołączenie do oferty stosownych dokumentów zawierających parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. 28. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego organizacji i wykonania robót określający szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy będące przedmiotem odrębnych odbiorów, terminów wykonania oraz kwot wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonane etapy robót. 29. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. W miarę potrzeb oraz postępu robót Wykonawca jest zobowiązany do aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego organizacji i wykonania robót. Wszystkie zmiany wymagać będą akceptacji Zamawiającego. 30. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie podstawą do zapłaty faktur częściowych, jak również do naliczania kar umownych za nie wykonanie w terminie poszczególnych etapów zgodnie z przedstawionym harmonogramem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca : a) do końca czerwca 2014 roku wykonał ściany nadziemia i zaplecza sali, stropy, schody, stropodach zaplecza, konstrukcja i pokrycie dachu, stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną, posadzki cementowe (bez płytek i wykładzin z tworzyw sztucznych i posadzki sportowej sali),instalacje wodno-kanalizacyjne wewnętrzne, instalacja centralnego ogrzewania (bez wyposażenia w grzejniki i kotłowni), instalacje elektryczne wewnętrzne i linie kablowe b) do końca września 2014 roku wszystkie pozostałe roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne budynku Sali i zaplecza wraz z wyposażeniem oraz elementy zagospodarowania terenu (drogi dojazdowe, chodniki, parkingi, zieleń) i ogrodzenie. 31. W związku z zakończeniem robót budowlanych, które są objęte odbiorami częściowymi, maksymalnie 80 % wartości wynagrodzenia brutto może zostać zapłacona Wykonawcy przed zakończeniem robót budowlanych, na podstawie faktur częściowych. Pozostała część wynagrodzenia zostanie zapłacona Wykonawcy przez Zamawiającego po zakończeniu odbioru końcowego, czyli po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, na podstawie faktury końcowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.21.22.22-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.22.00.00-5.
III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Korporacja Budowlana DARCO, Garbarska 53, 26-600 Radom, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2412134,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2789620,54
Oferta z najniższą ceną: 2789620,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3546930,78
Waluta: PLN.


Wójt Gminy
Karol Misiak