OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Remont drogi gminnej nr 114109E w miejscowości Zagóra na odcinku 700mb oraz drogi gminnej nr 114118E Wólka Klonowska-Żarnów na odcinku 610 mb.

Zamieszczanie ogłoszenia : obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : tak, numer ogłoszenia w BZP: 185687 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brąszewice, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice, woj. łódzkie,
tel. 43 8211778, faks 43 8211873
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 114109E w miejscowości Zagóra na odcinku 700mb oraz drogi gminnej nr 114118E Wólka Klonowska-Żarnów na odcinku 610 mb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Konstrukcja drogi nr 114109E w miejscowości Zagóra: - szerokość jezdni 4,20m, - pobocze gruntowe o szerokości 0,3 m, - podbudowa z mieszanki tłucznia kamiennego 0/31,5 mm warstwa wyrównawcza po grubości 2 cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z mieszanki tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/31,50 o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Odwodnienie terenu będzie realizowane metodą powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych utwardzenia. Przedmiot zamowienia obejmuje także zakup i ustawienie oznakowania. 2. Konstrukcja drogi nr 114118 E Wólka Klonowska-Żarnów: - szerokość jezdni 4,20m, - pobocze gruntowe o szerokości 0,3 m, - podbudowa z mieszanki tłucznia kamiennego 0/31,5 mm warstwa wyrównawcza po grubości 2 cm po zagęszczeniu. - nawierzchnia z mieszanki tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0/31,50 o grubości 10 cm po zagęszczeniu Łączna konstrukcji nawierzchni wyniesie 12 cm. Odwodnienie terenu będzie realizowane metodą powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych utwardzenia. Dodatkowo na skrzyżowaniu drogi z drogą gminną należy przeczyścić istniejących przepust drogowy o średnicy 40 cm i długości 6,0mb Przedmiot zamowienia obejmuje także regulację pionową studzienek wodociągowych oraz zakup i ustawienie oznakowania. 3. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ 4. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 8. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 9. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881). 10. Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. nr 195 poz. 2011). 11. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej Kodeks Cywilny będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 12 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Firma PUH WADRI Zuzanna Wawrzyńczak, ul. Zachodnia 2A, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173744,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166580,82
• Oferta z najniższą ceną: 166580,82 / Oferta z najwyższą ceną: 201392,85
• Waluta: PLN.

Wójt Gminy
Karol Misiak