ZARZĄDZENIE Nr 15/2017
WÓJTA GMINY BRĄSZEWICE
z dnia 14 czerwca 2017 r.

w sprawie określenia wzorów dokumentów związanych z Rejestrem Instytucji Kultury Gminy Brąszewice.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.), art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 862) i § 10 ust. 5 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189) zarządzam, co następuje:

§ 1. Dla prawidłowej realizacji obowiązku wynikającego z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia
25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, dotyczącego prowadzenia Rejestru Instytucji Kultury, określam wzory dokumentów dotyczących tego Rejestru:
1) wniosek o dokonanie zmian wpisu w rejestrze Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia,
2) wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 2 do zarządzenia,
3) odpis pełny z Rejestru Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 3 do zarządzenia,
4) odpis skrócony z Rejestru Instytucji Kultury, stanowiący załącznik Nr 4 do zarządzenia.

§ 2. Wnioski o dokonanie zmian lub o wydanie urzędowo poświadczonych odpisów z Rejestru Instytucji Kultury Gminy Brąszewice, składa się wg wzorów dokumentów określonych w § 1.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

WÓJT GMINY
Karol Misiak