Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 114115 E w m. Zadębieniec

Podstawa prawna udzielenia zamówienia: art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 poz. 1578 z późn.zm.)

1. Zamawiający:
Gmina Brąszewice
ul. Starowiejska 1
98-277 Brąszewice,
woj. Łódzkie
NIP 827-21-42-184; REGON 730934418
Tel. 43 821 17 78; Fax. 43 821 18 73; e-mail: ug_braszewice@wp.pl

2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 114115E w miejscowości Zadębieniec w zakresie wykonania koryta drogi, ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm, ułożenia warstwy ścieralnej masy bitumicznej o grubości 4 cm oraz wykonanie poboczy obustronnych o szerokości 0,75m materiałem z rozbiórki o grubości 15 cm.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności.
4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stan pierwotnego i uporządkowania terenu.
5. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.).
6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót.
7. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Projekt budowlany wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej www.braszewice.bip.net.pl.
8. Wykonawca do oferty dołączy kosztorys ofertowy.

3. Termin wykonania: 20 grudnia 2018 roku

4. Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100 %
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i przejmuje pełną odpowiedzialność cywilną za skody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami.

5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
1. Wykonawca określił cenę ofertową za wykonanie przedmiot zamówienia określonego w projekcie budowlanym. Cena oferty jest ceną ryczałtową.
2. W związku z powyższym zamawiający zaleca aby wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną na terenie, na którym realizowane będzie zamówienie.

6. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową można złożyć w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem poczty lub kurierem w terminie do 2 lipca 2018 roku do godz. 15.00. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie nie będzie uwzględniona.
Propozycje cenowe przyjmowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Brąszewice, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice.

Propozycja cenowa powinna być napisana w języku polskim i ma obejmować całość zamówienia. Zamawiający może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem pływu jej składania.

7. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawca jest:
Pan Mariusz Pędziwiatr, pokój Ne 5 tel. 043 821 17 78

8. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Podpisanie umowy nastąpi w terminie 3 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o wyborze propozycji cenowej w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, którego propozycję cenową wybrano uchyli się od zawarcia mowy Zamawiającego wybierze propozycję najkorzystniejszą spośród pozostałych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

WÓJT GMINY
Karol Misiak

Załączniki:
1. Wzór propozycji cenowej
2. Projekt budowlany
3. Przedmiar robót
4. Wzór umowy
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
6. oświadczenie RODO
7. Klauzura ochrony danych osobowych