
Nabór nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brąszewicach (II nabór)
WÓJT GMINY BRĄSZEWICE
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Brąszewicach – II nabór
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe zgodnie z art. 6 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz.1135),
5) 3 letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.),
6) praktyczna wiedza z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, funduszu alimentacyjnego, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność kierowania zespołem pracowników,
2) dyspozycyjność, decyzyjność, samodzielność w działaniu,
3) sumienność, terminowość i rzetelność,
4) dobra organizacja czasu pracy,
5) wysoka kultura osobista,
6) prawo jazdy kat. B,
7) znajomość terenu gminy i jej specyfiki,
8) umiejętność pracy pod presją czasu.
3. Zakres zadań:
1) kierowanie i zarządzanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i reprezentowanie go na zewnątrz,
2) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz w innych sprawach przekazanych Ośrodkowi na podstawie wydanych w tym zakresie upoważnień i pełnomocnictw przez Wójta Gminy,
3) sprawowanie uprawnień przełożonego w stosunku do pracowników, nadzór merytoryczny, nadzór nad dyscypliną pracy, kodeksem postępowania administracyjnego,
4) prowadzenie gospodarki finansowej instytucji na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych,
5) wydawanie zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych w sprawach dotyczących pracy i funkcjonowania GOPS,
6) przygotowywanie materiałów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dla Rady Gminy oraz Wójta Gminy dotyczących funkcjonowania i realizacji zadań przez GOPS,
7) analizowanie potrzeb pomocy społecznej oraz ustalenie i planowanie potrzeb w tym zakresie z uwzględnieniem możliwości finansowych,
8) pozyskiwane środków zewnętrznych w zakresie działalności GOPS,
9) współdziałanie z istniejącymi na terenie gminy instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami, policją oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań pomocy społecznej,
10) inne zadania wynikające z rządowych programów pomocy społecznej mających na celu ochronę poziomu życia osób i rodzin,
11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, zgodnych z kompetencjami i zakresem działalności Ośrodka.
4. Informacja o warunkach pracy:
1) sposób zatrudnienia i wymiar czasu pracy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych, 8 godzin dziennie (40godzin tygodniowo),
2) przewidywany termin zawarcia umowy o pracę: 1 sierpnia 2025 r.,
3) miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brąszewice, ul. Sieradzka 98, 98-277 Brąszewice, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
4) stanowisko pracy: praca w siedzibie jednostki, praca w terenie – według potrzeb, praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze (powyżej 4 godz. dziennie), użytkowanie sprzętu biurowego.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny,
2) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodny z wzorem zamieszczonym w „Ogłoszeniu o naborze”),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy lub zaświadczenie
o aktualnym zatrudnieniu,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenia kandydata zgodne z wzorem zamieszczonym w „Ogłoszeniu o naborze”,
7) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu (m.in. kserokopie posiadanych zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty umieszczone w zamkniętej kopercie, należy składać w terminie
do dnia 30.04.2025 roku do godz. 15:00, na adres: Urząd Gminy w Brąszewicach,
ul. Sieradzka 98, 98-277 Brąszewice lub w sekretariacie, z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej ”.
W przypadku nadesłania dokumentów drogą pocztową decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy w Brąszewicach. Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Dokumenty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
7. Dodatkowe informacje:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie jest niższy niż 6%. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i dopuszczeni będą do II etapu, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni drogą mailową lub telefonicznie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brąszewice www.braszewice.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Brąszewice.
8. Opis procedury rekrutacyjnej:
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brąszewice dwuetapowo:
I etap:
– zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów,
– ustalenie czy kandydaci spełnili kryteria określone w ogłoszeniu o naborze,
– ustalenie listy kandydatów spełniających kryteria określone w ogłoszeniu o naborze,
dopuszczonych do drugiego etapu naboru.
II etap:
– przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Urząd Gminy w Brąszewicach, reprezentowany przez Wójta, ul. Sieradzka 98, 98 – 277 Brąszewice, adres e-mail: gmina@braszewice.pl,
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Brąszewicach, tj. Panem Sylwestrem Krawczykiem, możliwy jest pod adresem e-mail: sylwester.krawczyk@skadmin.pl,
3. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. art. 22 1 par. 1 – Kodeks pracy,
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do 3 miesięcy po jego zakończeniu,
5. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia i cofnięcia zgody (w zakresie danych do których zgoda była wymagana). Cofnięcie zgody przez podmiot danych nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na wskazane powyżej przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Niepodanie danych może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w rekrutacji.
Wójt Gminy
Karol Misiak
Brąszewice, dnia 15 kwietnia 2025 r.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Urząd Gminy Brąszewice |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sylwester Domagała |
Data wprowadzenia: | 2025-04-15 14:07:41 |
Opublikował: | Sylwester Domagała |
Data publikacji: | 2025-04-15 14:12:18 |
Ostatnia zmiana: | 2025-04-15 14:12:23 |
Ilość wyświetleń: | 362 |