Brąszewice, dn. 07.12.2017 r.
INFORMACJA
o unieważnieniu postępowania
Urząd Gminy w Brąszewicach, działając zgodnie z art. 93 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity.: Dz. U z 2017 r., poz.1579 z poźń. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na „Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Brąszewice oraz jej jednostek organizacyjnych” w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie zostało unieważnienie na mocy art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 542 000,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści dwa tysiące złotych). W postępowaniu przetargowym złożono dwie oferty:
1) PGE OBRÓT Spółka Akcyjna, ul. Tomasza Zana 32A, 20-601 Lublin
– cena oferty 4 892 372,35 zł. (słownie: cztery miliony osiemset dziewięćdziesiąt dwa tysiące siedemdziesiąt dwa złote 35/100).
2)Polskie Przedsiębiorstwo Energetyczne KONERG S.A., ul. Królowej Jadwigi 103,
30-209 Kraków - oferta odrzucona
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Wójt Gminy
Karol Misiak