Brąszewice: Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej poprzez przebudowę chodników, zjazdów i placu parkingowego w miejscowości Brąszewice
Numer ogłoszenia: 97256 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55256 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brąszewice, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice, woj. łódzkie, tel. 43 8211778, faks 43 8211873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej poprzez przebudowę chodników, zjazdów i placu parkingowego w miejscowości Brąszewice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przestrzeni publicznej poprzez przebudowę chodników, zjazdów i placu parkingowego w miejscowości Brąszewice na działkach nr 974,976,982 Wykonawca musi wykonać następujące elementy: 1. Od strony południowej - jezdnie manewrową o szerokości 5 m, stanowiącą równocześnie dojazd do gminnego boiska sportowego oraz wjazd i wyjazd o szerokości 5 m. 2. 8 miejsc postojowych dla samochodów osobowych ( o wymiarach 2,5 x 5,0 m oraz 1 miejsce dla samochodów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5,0 m) 3. Chodniki: pierwszy o wymiarach 7,5 m x 2,0 m; drugi o wymiarach16,5x1,5 m; trzeci o wymiarach 12,0 x 2,0 m - stanowiące ciągi piesze. 4. Dwa dojścia piesze do budynku i chodnika. 5. Tablice znaków drogowych. Prace polegać będą na : - rozbiórce istniejącej nawierzchni betonowej wraz z chodnikami, rozbiórce kostki przy budynku urzędu gminy, - wykonanie obrzeży i krawężników, - położeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - robotach wykończeniowych. Odwodnienie terenu będzie realizowane metoda powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych utwardzenia. Wody powierzchniowe zostaną sprowadzane na jezdnię drogi powiatowej. W celu ich złapania - w drodze wzdłuż krawędzi jedni zostanie umieszczony betonowy ściek przykrawężnikowy przy pomocy którego woda zostanie wprowadzona do istniejącej studzienki deszczowej, skąd przykanalikiem woda odprowadzana jest do kanału deszczowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - dokumentacja projektowa -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: 1. Protokolarne przejęcie terenu budowy, 2. Wyznaczenie kierownika budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń do protokołu przekazania terenu budowy, 3. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie), 4.Usuwania wszelkich usterek i wad stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia, 5. Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzację powykonawczą) 6. Ponoszenie odpowiedzialności za stan bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie budowy na terenie przejętym od Zamawiającego, 7. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, 8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców, 9. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 10. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 11. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 13. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z poźń. zm.). 14. Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004, Nr 195 poz. 2011). 15. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej Kodeks Cywilny będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 3 lata, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót. 16. Zamawiający użył przy opisaniu zamówienia znaków towarowych i nazw producentów, ponieważ uzasadniała to specyfikacja przedmiotu zamówienia i jednocześnie nie można było użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby na złożenie oferty zgodnej z jego oczekiwaniami. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. 17. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 18. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia że produkt jest równoważny. 19. Wykonawca składając ofertę równoważną, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując produkty równoważne zobowiązany jest potwierdzić, że spełniają stawiane im wymagania poprzez dołączenie do oferty stosownych dokumentów zawierających parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.32.50-6, 45.23.32.20-8, 45.23.32.50-6, 45.23.24.53-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działanie 431 Wdrażanie lokalnych Strategii Rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
BEDRÓG Roboty Budowlano - Drogowe, Sebastian Piętka,, Smółki 1A, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157019,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99407,37
Oferta z najniższą ceną: 99407,37 / Oferta z najwyższą ceną: 167136,88 PLN


Wójt Gminy 
Karol Misiak