ZARZĄDZENIE Nr 7/2015
WÓJTA GMINY BRĄSZEWICE
z dnia 5 marca 2015 roku

zmieniające zarządzenie Nr 34/2012 Wójta Gminy Brąszewice z dnia 21 sierpnia 2012 r. w sprawie utworzenia, organizacji i funkcjonowania Systemu Stałego Dyżuru Wójta Gminy Brąszewice na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa oraz uruchamiania realizacji zadań obronnych wynikających z wyższych stanów gotowości obronnej państwa.

Na podstawie art. 18 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj.: Dz. U. z 2012 r., poz. 461 ze zm.), w związku z art. 14 ust. 6 pkt 6 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1166) oraz § 8 ust. 2 pkt. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz. U. z 2004 r. Nr 219, poz. 2218), a także uwzględniając art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym oraz Zarządzenie nr 74 Prezesa Rady Ministrów) z dnia 12 października 2011 r. (wraz z załącznikami) w sprawie wykazu przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego oraz w związku z Zarządzeniem Nr 424/2014 Wojewody Łódzkiego z dnia 17 grudnia 2014 roku zmieniające Zarządzenie Nr 148/2012 Wojewody Łódzkiego z dnia 6 czerwca 2012 r. w sprawie utworzenia, organizacji i funkcjonowania Systemu Stałych Dyżurów wojewody Łódzkiego na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa oraz uruchamiania realizacji zadań obronnych wynikających z wyższych stanów gotowości obronnej państwa zarządza się, co następuje:

§1. Załącznik do zarządzenia Nr 34/2012 Wójta Gminy Brąszewice z dnia 21 sierpnia 2012 r. w sprawie utworzenia, organizacji i funkcjonowania Systemu Stałego Dyżuru Wójta Gminy Brąszewice na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa oraz uruchamiania realizacji zadań obronnych wynikających z wyższych stanów gotowości obronnej państwa otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§2. Zarządzenie zmieniające wchodzi w życie z dniem podpisania.

WÓJT GMINY
Karol Misiak