Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 208610-2015 z dnia 2015-08-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brąszewice
Odtworzenie nawierzchni drogi gminnej nr 114106 E po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedłęcze. Droga o szerokości 4 m i długości 2230 mb. Droga posiada obustronne pobocza o szerokości 0,75 m. Roboty polegać będą na: ...
Termin składania ofert: 2015-08-28
________________________________________


Brąszewice: Odtworzenie nawierzchni drogi gminnej nr 114106 E po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedłęcze gm. Brąszewice na długości 2230mb.
Numer ogłoszenia: 243204 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208610 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brąszewice, ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice, woj. łódzkie, tel. 43 8211778, faks 43 8211873.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie nawierzchni drogi gminnej nr 114106 E po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedłęcze gm. Brąszewice na długości 2230mb..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odtworzenie nawierzchni drogi gminnej nr 114106 E po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przedłęcze. Droga o szerokości 4 m i długości 2230 mb. Droga posiada obustronne pobocza o szerokości 0,75 m. Roboty polegać będą na: 1. Rozbiórce istniejącej nawierzchni , 2. Ułożeniu podbudowy z mieszanki tłucznia kamiennego 0/63 mm w miejscach rozebranej nawierzchni o grubości po zagęszczeniu 20 cm 3. Wyrównaniu całej nawierzchni na szerokości 4,20 m mieszanką tłucznia kamiennego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 5 cm na całej szerokości drogi, 4. Skropieniu warstwy tłucznia emulsją asfaltową 5. Ułożeniu warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej 6. Skropieniu warstwy ww. emulsją asfaltową 7. Ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 4 cm 8. Wykonaniu poboczy o szerokości po 0,75 cm z tłucznia pochodzenia magmowego o grubości po zagęszczeniu 12 cm. Łączna grubość odtworzonej konstrukcji nawierzchni wyniesie 32 c m. 9. Regulacji studzienek kanalizacyjnych 10. Do wykonania podbudowy należy zastosować kruszywa pochodzenia magmowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu. 12. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac w taki sposób, aby droga nie była zamknięta i istniała możliwość dojazdu do posesji znajdujących się wzdłuż wykonywanej drogi. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 14. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawca powinien wykonywać prace w ten sposób, aby nie uszkodzić istniejącej infrastruktury technicznej(wodociągowej, telekomunikacyjnej i naziemnej sieci energetycznej). 16. Wykonawca musi wykonać badania laboratoryjne przed położeniem kolejnej warstwy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 17. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 18. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 19. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 20. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 21. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881). 22. Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. nr 195 poz. 2011). 23. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej Kodeks Cywilny będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót. 24. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca może zaproponować wyroby budowlane lub urządzenia inne niż określone w niniejszej dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej. Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw lub znaków towarowych wyrobów budowlanych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom dokonania porównania czy oferowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia są równoważne w odniesieniu do opisanych w dokumentacji postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.20-6.

III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Budowlany Henryk Mocny, ul. Polna 29, 98-275 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 724472,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
613025,92
Oferta z najniższą ceną: 613025,92 / Oferta z najwyższą ceną: 747836,09
Waluta: PLN .

Wójt Gminy
Karol Misiak