Ogłoszenie nr 108104-2017 z dnia 2017-07-14 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Brąszewice: Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem dla potrzeb Gminy Brąszewice

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 518111-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brąszewice, krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 211 778, faks 438 211 873, e-mail ug_braszewice@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.braszewice.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem dla potrzeb Gminy Brąszewice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IT.271.3.PN.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla potrzeb Gminy Brąszewice o następujących parametrach : 1) Ciągnik rolniczy: a) fabrycznie nowy - rok produkcji min. 2016 b) wyposażony w kabinę z dodatkowym wygłuszeniem c) silnik min. 4000 cm Turbo Intercoler 4 cylindrowy d) rewers kierunku jazdy mechaniczny e) skrzynia od 14/14 do 16/16 f) siedzisko PCV z czujnikiem operatora g) wom tylny 540 i 750 h) moc znamionowa od 73KM do 77 KM i) 2- pary wyjść hydraulicznych j) hamulce tarczowe w kąpieli olejowej na 4-koła z możliwością wyłączenia hamulców przednich k) ciągnik ma zawierać dodatkowe obciążniki kół tylnich 4X 43 kg l) instalacja pneumatyczna m) radio USB Aux n) dodatkowy wałek wom o) dodatkowe oświetlenie boczne prawostronne 2) Ładowacz czołowy z hydrauliką trójsekcyjną sterowaną joystickiem o udźwigu do 1300 kg z amortyzacją antywstrząsową, z łyżką materiałów sypkich 2 m. 3) Wysięgnik: a) fabrycznie nowy- rok produkcji min. 2016 b) moc pompy min. 33KW c) pojemność zbiornika oleju 200 litrów d) szerokość transportowa do 195 cm e) bezpiecznik hydrauliczny f) tylne światła robocze i tablice ostrzegawcze g) wydajność pompy min. 90 l/min h) linkowy panel sterujący i) zasięg do 5,10 m do 6 m bez osprzętu j) masa od 1050kg do 1070 kg 4) Kosiarka: a) fabrycznie nowy- rok produkcji min. 2016 b) szerokość robocza 1,4 metra c) masa od 200 kg do 210 kg d) liczba noży 24 szt. e) średnica wału bijakowego od 105mm do 115mm 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego. 3. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną wraz z instrukcja obsługi i katalogiem części zamiennych oraz wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, kartę gwarancyjną oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Wszystkie dokumenty sporządzone muszą być w języku polskim. 4. Wykonawca musi posiadać punkt serwisowy gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 50 km od siedziby zamawiającego. 5. Cza reakcji serwisu na zgłoszoną awarię (podjęcie fizycznych działań naprawczych – maksymalnie 24 godz. w dni robocze w przypadku zgłoszenia awarii w godz. 8.00-16.00 6. Punkt serwisowy gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości min. 50 km od siedziby Zamawiającego 7. Zamawiający poprzez sformułowanie „dostawa” rozumie sprzedaż ciągnika oraz maszyn do ciągnika rolniczego dla Gminy Brąszewice na podstawie protokolarnego przekazania wraz z niezbędnymi dokumentami. 8. Przedmiot umowy należy dostarczyć do siedziby zamawiającego. 9. Ostateczny odbiór ciągnika i maszyn ze spisaniem ostatecznego protokołu technicznego przekazania ciągnika i maszyn nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Brąszewice 10. Do czasu podpisania ostatecznego protokołu technicznego przekazania przedmiotu zamówienia wszelkie szkody powstałe w trakcie transportu usuwa na swój koszt sprzedający. 11. Zamawiający dopuszcza dostarczenie niezarejestrowanego ciągnika i wymienionych maszyn np. na lawecie na koszt sprzedającego. 12. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca może zaproponować dostawy inne niż określone w niniejszej SIWZ pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze od określonych w przedmiocie zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 16310000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT  175000.00
WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INVEST-ROL Sp z o.o.,  investrolzawady@gmail.com,  ul. Tuszyńska 13,  97-318,  Czarnocin,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy
Karol Misiak


Ogłoszenie nr 500003663-N-2017 z dnia 14-07-2017 r.
Brąszewice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 108104-2017
Data: 14/07/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url): www.braszewice.bip.net.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
W ogłoszeniu powinno być: Cena wybranej oferty/wartość umowy 200736,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 200736,00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200736,00 Waluta: PLN

Wójt Gminy
Karol Misiak