Ogłoszenie nr 337075 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Brąszewice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer:
Data:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1
W ogłoszeniu jest: Data udzielenia zamówienia 26/10/2016
W ogłoszeniu powinno być: Data udzielenia zamówienia 02/11/2016

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2
W ogłoszeniu jest: całkowita wartość zamówienia 173733.33
W ogłoszeniu powinno być: całkowita wartość zamówienia 208374,56

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.3
W ogłoszeniu jest: Liczba otrzymanych ofert 3 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw 3
W ogłoszeniu powinno być: Liczba otrzymanych ofert 2 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw 3

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5
W ogłoszeniu jest: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii "EKO-INŻYNIERIA" Sp. z o.o., eko@eko.ostrow-wlkp.pl, ul. Bema 186, 63-400, Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie
W ogłoszeniu powinno być: "BUD-TRANS Roboty Budowlano -Drogowe Maria Karbowiak, budtrans@vp.pl, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz kraj/woj. łódzkie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6
W ogłoszeniu jest: Cena wybranej oferty/wartość umowy 129329,86 Oferta z najniższą ceną/kosztem 129329,86 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170169,04
W ogłoszeniu powinno być: Cena wybranej oferty/wartość umowy 156109,57 Oferta z najniższą ceną/kosztem 156109,57 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205281,03

Wójt Gminy
Karol Misiak

 


Brąszewice: Przebudowa drogi gminnej nr 114121E oraz drogi wewnętrznej (na dz. 189) w m. Chajew
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310304-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brąszewice, krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 211 778, faks 438 211 873, e-mail ug_braszewice@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.braszewice.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowadrogi gminnej nr 114121E oraz drogi wewnętrznej (na dz. 189) w m. Chajew
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IT.271.5.PN.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 114121 E w miejscowości Chajew - droga o szerokości 4,5 - 4,0 m i długości 130,80 m oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Chajew – droga o szerokości 3,5 m i długości 469,20 m. Roboty polegać będą na: 1) Przygotowaniu terenu pod budowę 2) Wymianie przepustu oraz ułożenie rur osłonowych na drodze powiatowej 3) Ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego pochodzenia magmowego, 4) Skropieniu warstwy tłucznia emulsją asfaltową , 5) Ułożeniu betonu asfaltowego w warstwie ścieralnej AC11S –grubość po zagęszczeniu 4 cm 6) Wykonaniu poboczy o szerokości po 0,50 m z kruszywa łamanego pochodzenia magmowego 7) Regulacji studzienek dla zaworów wodociągowych, 8) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu w trakcie realizacji robót, 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 2. Wszelkie prace należy wykonać z materiałów dostarczonych przez wykonawcę 3. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 8. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie. Aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji oraz do pół uprawnych. 1. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z poźń. zm.). 2. Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. 2013 poz. 898). 9. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. 2016 poz. 380 z poźń. zm.) zwanej dalej “Kodeks Cywilny” będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót. Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: -wykonywanie prac objętych zamówieniem wskazanym w pkt 1w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej i kierownika budowy). Jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 14 wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca może zaproponować wyroby budowlane lub urządzenia inne niż określone w niniejszej dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej. Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw lub znaków towarowych wyrobów budowlanych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom dokonania porównania czy oferowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia są równoważne w odniesieniu do opisanych w dokumentacji postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016

IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT173733.33
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii "EKO-INŻYNIERIA" Sp. z o.o.,  eko@eko.ostrow-wlkp.pl,  ul. Bema 186,  63-400,  Ostrów Wielkopolski,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 129329,86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129329,86
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170169,04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy
Karol Misiak