Ogłoszenie nr 102534 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Brąszewice: Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznej Szkole Podstawowej SPSK im. Św. Bernadetty Soubirous w Trzcince
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516130-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brąszewice, krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000,
ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 211 778, faks 438 211 873, e-mail ug_braszewice@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.braszewice.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznej Szkole Podstawowej SPSK im. Św. Bernadetty Soubirous w Trzcince
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IT.271.2.PN.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Roboty polegać będą na budowie wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu EPDM z ogrodzeniem boiska, chodnikiem przy obiektowym oraz wyposażeniem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Trzcinka Wymiary areny boiska o nawierzchni syntetycznej 19,10x32,10 m Wymiary całkowite boiska 21,97 x 33,52 m Powierzchnia ogółem terenu objęta opracowaniem- 732,52 m2, powierzchnia boiska o nawierzchni syntetycznej 613,11 m2 powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej 126,41 m2 1. Do obowiązków wykonawcy należy m.in.: 1) Zdjęcie warstwy roślinnej, 2) Niwelację terenu, 3) Położenie warstwy wyrównująco – odsączającej z piasku przepuszczalnego, 4) Ułożenie na ławach betonowych obrzeży betonowych boiska, 5) Ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego, 6) Wykonanie wykopów pod bloki fundamentowe słupków ogrodzenia i tulei montażowych sprzętu, 7) Zabetonowanie słupów ogrodzenia boiska 8) Osadzenie w blokach fundamentowych stojaków koszy i tulei, 9) Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej 10) Ułożenie warstwy ET podłożą pod nawierzchnię, 11) Położenie dwóch warstw nawierzchni poliuretanowej EPDM, 12) ogrodzenie boiska o wysokości min 4,0 m, 13) montaż wyposażenia boiska 2. Wszelkie prace należy wykonać z materiałów dostarczonych przez wykonawcę 3. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 14) 8. Wszelkie prace należy wykonać z materiałów dostarczonych przez wykonawcę 9. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 13. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 14. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie. Aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji oraz do pół uprawnych. 1. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570 z poźń. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT237020.77
WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT237020.77
WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CHEM-TECH Paulina Kaczmarska,  biuro-kaczmarscy.co.pl,  Wieluń, ul. POW 36,  98-300,  Wieluń,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 264134,04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264134,04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333 330,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Brąszewice, dn. 30.06.2017 r.

Wójt Gminy
Karol Misiak