Ogłoszenie nr 500100776-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Gmina Brąszewice: Dostawa mieszanki granitowej na potrzeby Gminy Brąszewice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547974-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url): www.braszewice.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki granitowej na potrzeby Gminy Brąszewice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IT.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki granitowej frakcji 0-31,50 mm na drogi gminne gminy Brąszewice w ilości 3100 ton. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 3. Załadunku mieszanki granitowej z miejsca jej składowania, 4. Dostarczenia mieszanki granitowej na drogi gminne wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Brąszewice. Zamawiający przedstawi wykonawcy wykaz dróg i ilości kamienia jakie maja być dostarczone na poszczególne drogi. 5. Rozładunku dostarczonej mieszanki granitowej i jej równomiernego rozsypania na całej szerokości dróg. Równomierne rozsypanie mieszanki na całej szerokości drogi oznacza rozsypanie z samochodu samowyładowczego bez wyprofilowania podłoża, uwałowania drogi ani wyprofilowania poboczy. 6. Dostawa kruszywa ma się odbywać w godzinach pracy od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku. 7. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy przez Wykonawcy mieszanki granitowej samochodem nie przekraczającym 12 ton ładowności na drogi o słabszej konstrukcji, 9. Wykonawca bezpośrednio przed rozładunkiem dostarczonego transportu mieszanki granitowej przekaże Zamawiającemu kwit wagowy oraz dokument WZ. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości i jakości mieszanki. 11. Wyrób musi posiadać świadectwo jakości kruszywa, stwierdzającego zgodność z obowiązującymi normami PN-EN 13043:2004. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu świadectwo jakości. 12. Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14212000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 176700.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE Handel Detaliczny i Hurtowy Marian Solak
Email wykonawcy: dawid2412@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 33A
Kod pocztowy: 98-400
Miejscowość: Wieruszów
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 221154.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221154.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221154.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy
Karol Misiak