OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 510062399-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.
Gmina Brąszewice: Przebudowa drogi gminnej nr 114130E w miejscowości Gałki

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506179-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98-277  Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url): www.braszewice.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 114130E w miejscowości Gałki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IT.271.1.PN.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 114130E w miejscowości Gałki o długości 996,00m zgodnie z projektem budowlanym. Droga o szerokości 3,5 m - droga jednojezdniowa z jednym pasem ruchu w obu kierunkach z dwoma mijankami dł 25 m ( całkowita szerokość jezdni w obrębie mijanek – 5,0 m). Droga będzie posiadała obustronne pobocza o szerokości 0,75 m. 1. Konstrukcja drogi: a) beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) o grubości 4,50cm b) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego pochodzenia magmowego stabilizowanego mechanicznie gr. 22 cm (fr.0/63) c) na początku projektowanego odcinka drogi należy wykonać włączenie do istniejącej drogi o nawierzchni bitumicznej dł. Włączenia 9,70 m) Na końcu odcinka na włączeniu do istn. jezdni o nawierzchni tłuczniowej , na dł. 5m o szer. 4,5 m wykonać wyrównanie kruszywem. Do wykonania włączenia należy założyć kruszywo o śred. gr. Warstwy 8 cm o frakcji 0/31,5 mm. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu próbek masy asfaltowej przed wbudowaniem w ilości niezbędnej do wykonania badań gęstości oraz ekstrakcji. d) pobocza drogi oraz zjazdy należy wykonać z destruktu asfaltowego o gr. 10 cm oraz z warstwy kruszywa uzyskanego z rozbiórki o gr. 12 cm (kruszywo z istniejącej jezdni). 2. Należy wykonać oznakowanie drogi. 3. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej (do odbioru drogi należy przedstawić oświadczenie geodety i złożeniu inwentaryzacji do ośrodka dokumentacji geodezyjnej). 5. Wszelkie prace należy wykonać z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. 6. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie wykonywanych prac oraz zabezpieczenia placu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 11. Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do posesji oraz do pół uprawnych. 12. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 poz.266 z poźń. zm.). 13. Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. 2019 poz. 1145 z poźń. zm.) zwanej dalej “Kodeks Cywilny” będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, w których Wykonawca może zaproponować wyroby budowlane lub urządzenia inne niż określone w niniejszej dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej. Użycie w którymkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej nazw lub znaków towarowych wyrobów budowlanych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom dokonania porównania czy oferowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia są równoważne w odniesieniu do opisanych w dokumentacji postępowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 410772.53
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Andrzej Pilarczyk
Email wykonawcy: andrzejpilarczyk@wp.pl
Adres pocztowy: 63-524 Czajków, Czajków 111
Kod pocztowy: 63-524
Miejscowość: Czajków
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 447026.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 447026.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 500031.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy
Karol Misiak