Ogłoszenie nr 510095467-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nadbudowa, przebudowa i termomodernizacja wraz z remontem budynku Szkoły Podstawowej w Godynicach – etap II i etap III

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532722-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98-277  Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url): www.braszewice.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa, przebudowa i termomodernizacja wraz z remontem budynku Szkoły Podstawowej w Godynicach – etap II i etap III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IT.272.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, przebudowa i termomodernizacja wraz z remontem budynku Szkoły Podstawowej w Godynicach, gm. Brąszewice. Zakres robót przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany oraz projekt budowlany zamienny) , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót załączone do SIWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W ramach zamówienia zrealizowane zostaną roboty budowlane w zakresie docieplenia i wymiany stolarki, modernizacja instalacji elektrycznych pomieszczeń piwnicy, modernizacja kotłowni, instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wod-kan wraz z towarzyszącymi im robotami budowlanymi. Zamówienie/Inwestycja nie dotyczy pomieszczeń przedszkola, znajdującego się nad pomieszczeniami kotłowni. W części przedszkolnej instalacje wod-kan i co zostały zmodernizowane w latach wcześniejszych. Projekt zamienny dotyczy modernizacji źródła ciepła, modernizacji instalacji cwu w kotłowni oraz modernizacji instalacji co. Instalację wody zimnej należy wykonać zgodnie z „projektem budowlanym instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania i kotłowni na paliwo stałe-biomasę”. Izolacja termiczna wody zimnej powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami. Instalacja cwu dla sanitariatów szkoły podstawowej – należy wymienić istniejące elektryczne pojemnościowe podgrzewacze wody na nowe, a instalację wody ciepłej poprowadzić od podgrzewacza do odbiorników w bruzdach ściennych w izolacji termicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie uszkodzone podczas montażu instalacji płytki w sanitariatach szkoły podstawowej należy wymienić na nowe (Płytki podłogowe w całości, a płytki ścienne przy urządzeniach sanitarnych, w sposób nawiązujący do aranżacji danego pomieszczenia). UWAGA: Część robót budowlanych została wykonana w latach 2010-2018. Szczegółowy opis zakresu robót już wykonanych znajduje się w Załączniku nr 10 do niniejszej SIWZ Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe. b) Prace budowlane adaptacyjne i renowacyjne pomieszczeń kotłowni i pomieszczeń gospodarczych w piwnicy. c) Docieplenie istniejącego nieocieplonego stropu wełną mineralną o grubości 20,0 cm, ułożoną luzem na stropie pomiędzy wiązarami. d) Ułożenie drugiej warstwy wełny gr. 10 cm na ocieplonym już stropie. e) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o grubości 15,0 cm wraz z wyprawą tynkarską elewacyjną. f) Demontaż starej drewnianej bramy i po uprzednim uzupełnieniu otworu zamontowanie okna z ciepłych profili PCV. g) Wymiana starych okien w piwnicy budynku na nowe z ciepłych profili PCV oraz zamurowanie zbędnych otworów. h) Montaż nowych drzwi do kotłowni w miejsce strych metalowych. i) Wykonanie modernizacji instalacji c.w.u. w oparciu o nowe źródło ciepła z nowym stojącym podgrzewaczem wody o pojemności 300,00 dm3 z wężownicą i grzałką elektryczną o mocy 2,00 kW. j) Montaż nowych elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody w miejsce starych. k) Montaż nowego źródła ciepła – kotła o mocy 101,00 kW opalanego pelletem lub zrębkami pracującego w układzie z buforem ciepła o pojemności 2000,00 dm3. l) Modernizacja instalacji c.o. – wykonanie nowego rurarzu z rur stalowych jednostronnie ocynkowanych łączonych metodą zaciskania, prowadzonych w istniejących kanałach. m) Montaż nowych grzejników stalowych płytowych z wbudowanymi zaworami termostatycznymi i głowicami. n) Modernizacja wewnętrznej instalacji wodociągowej. o) Modernizacja wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. p) Roboty budowlane towarzyszące wykonaniu instalacji wod-kan. q) Modernizacja instalacji elektrycznej pomieszczeń piwnicy. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z pełną dokumentacją projektową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. UWAGI: 1) po wymianie instalacji c.o. oraz wod-kan, ściany i stropy należy przywrócić do stanu pierwotnego oraz jeżeli zachodzi taka potrzeba uzupełnić/odtworzyć/wykończyć wykładziny / parkiet / glazurę itp. 2) po demontażu starych grzejników ścianę należy oczyścić, wyrównać, otynkować i odmalować w kolorze zbliżonym do istniejącego, 3) istniejące obudowy grzejników należy zdemontować/zamontować ponownie po wymianie c.o., a w przypadku ich uszkodzenia wykonać nowe, 4) Po wykonaniu robót budowlanych teren wokół budynku doprowadzić do stanu pierwotnego (usunąć wszystkie materiały budowlane i powstały gruz) 5) Materiały uzyskane z demontażu należy posegregować i wywieźć do miejsca wskazanego przez Inwestora. Materiały z demontażu stanowią własność Inwestora.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214210-5
Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45453000-7, 45111300-1, 45421000-4, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 904250.59
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz
Email wykonawcy: biuro@e-bud.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 27
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU MONTER Zbigniew Cybulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 795859.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 778715.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1071315.94
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy
Karol Misiak