ZARZĄDZENIE NR 10/2022
WÓJTA GMINY BRĄSZEWICE
z dnia 11 lutego 2022 r.

w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. społecznych i samorządu w Urzędzie Gminy w Brąszewicach.

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1991 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2021 r. poz. 1372 z późniejszymi zmianami) w związku z § 4 pkt 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i stanowiska kierownicze, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 3/2012 Wójta Gminy Brąszewice z dnia 09 lutego 2012 roku w sprawie ustalenia zasad naboru na wolne stanowiska pracy zarządzam co następuje:

§1. Powołuje Komisję rekrutacyjną do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. społecznych i samorządu w Urzędzie Gminy w Brąszewicach w składzie:
1. Karol Misiak – Wójt Gminy – przewodniczący komisji
2. Agnieszka Drzazga – Sekretarz Gminy – członek komisji
3. Krzesisława Kamińska- Skarbnik Gminy – członek komisji
4. Sylwester Domagała – Inspektor ds. informatyki, działalności gospodarczej i samorządu – członek komisji

§2. Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko – Podinspektor ds. społecznych i samorządu komisja przeprowadzi wg procedury określonej w Regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze i stanowiska kierownicze, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 3/2012 Wójta Gminy Brąszewice z dnia 09 lutego 2012 roku w sprawie ustalenia zasad naboru na wolne stanowiska pracy.

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

WÓJT GMINY
KAROL MISIAK