Ogłoszenie nr 500304733-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Gmina Brąszewice: Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice na rok 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644984-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. ul. Starowiejska  1, 98277   Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url): www.braszewice.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.braszewice.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice na rok 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IT.271.6.PN.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice na rok 2018 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań” 2. Kwota kredytu: 1664896,00 zł 3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2030r. 4. Prowizja za uruchomienie kredytu – obliczona jako % od kwoty kredytu. 5. Udzielający kredytu jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób: a) oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek, oraz stałej marży Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty. Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania (zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) b) inne koszty lub korzyści zwiane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu. c) prowizję za uruchomienie kredytu udzielający kredytu zobowiązany jest skalkulować tak, aby obejmowała ona wszystkie prowizje związane z udzieleniem i obsługą kredytu (należy przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową). d) spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu. O zmianie terminu spłaty Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. e) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach do ostatniego dnia każdego miesiąca. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stasuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca. 6. Udzielający kredytu nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu. 7. Spłata kredytu będzie następować rocznie, a spłata odsetek w okresach kwartalnych. 8. Do obliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 9. Prawna forma zabezpieczenia kredytu – weksel In blanco. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty projekt umowy kredytowej uwzględniający wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 359741
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie
Email wykonawcy: rbslututow@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowska 2
Kod pocztowy: 98-360
Miejscowość: Lututów
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 201045.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201045.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201045.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Wójt Gminy
Karol Misiak