Brąszewice,  dnia 14.08.2019 r.

Znak sprawy: IT.271.4.PN.2019

ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Dotyczy: Przebudowa drogi gminnej nr 114111E relacji Brąszewice-Sokolenie od 1+560 km do km 2+058,80 – Etap II

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie nieograniczonego.

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 576 000,00 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia o 311 000,00 zł.  Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Wójt Gminy
Karol Misiak