Ogłoszenie nr 510414743-N-2021 z dnia 11.02.2021 r.
Gmina Brąszewice: Przebudowa drogi gminnej nr 114122E w miejscowości Chajew Kolonia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 761128-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brąszewice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093441800000, ul. Sieradzka   98, 98-277  Brąszewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 211 778, e-mail ug_braszewice@wp.pl, faks 438 211 873.
Adres strony internetowej (url): www.braszewice.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.braszewice.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 114122E w miejscowości Chajew Kolonia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IT.271.6.2020/2021
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 114122E o długości 399,39m (+11,0m włączenia w istn. jezdnię) i szerokości 4,5 m, droga jednojezdniowa z dwoma pasami ruchu Droga będzie posiadała obustronne pobocza o szerokości 0,75 m. Droga łączy się z drogą powiatową nr 1705E, poprzez projektowane skrzyżowanie zwykłe (kąt skrzyżowania: 62). 1. Konstrukcja drogi: a) beton asfaltowy w warstwie ścieralnej (AC11S) o grubości 5 cm b) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego pochodzenia magmowego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm (fr.0,63) podbudowę należy wykonać łącznie na szerokości jezdni oraz pobocza - szerokość 6,0m c) obustronne pobocza umocnione z kruszywa łamanego stabilizowanego – frakcja 0/31,5mm wykonane poprzez wyrównanie istniejącej podbudowy na średnią grubość ok. 4cm. Pobocza szerokości 0,75m. d) Na odcinku od km 0+095,70 do km 0+228,24 pobocza po obu stronach jezdni, należy pojedynczo powierzchniowo utrwalić emulsją asfaltową z grysami kamiennymi frakcji 5/8. e) Krawędzie jedni należy uszczelnić asfaltem. f) Przekrój drogi ze spadkiem dwustronnym – daszkowym 2%, g) Zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – frakcja 0/31,5mm o gr. 20cm. 2. Należy wykonać oznakowanie drogi. 3. Należy wymienić istniejący przepust na nowy, z rury PEHD/PP o śred. 60cm i dł. 11,0m. Przewiduje się również montaż ścianek czołowych – ścianki betonowe, prefabrykowane proste o dł. 2,0m i wys. 1,5m – posadowienie: ława betonowa z betonu C8/10. 4. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej (do odbioru drogi należy przedstawić oświadczenie geodety i złożeniu inwentaryzacji do ośrodka dokumentacji geodezyjnej). 6. Wszelkie prace należy wykonać z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. 7. Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 279947.11
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Handel Amdrzej Pilarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Czajków 111
Kod pocztowy: 98-277
Miejscowość: Czajków
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 254914.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254914.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 281324.47
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy
Karol Misiak