OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Brąszewice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Brąszewicach
Brąszewice 171, 98-277 Brąszewice
II. Stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy unijnych i inwestycji
III. Wymagania niezbędne /konieczne/:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym,
3/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5/ nieposzlakowana opinia,
6/ znajomość i umiejętność obsługi komputera.
IV. Wymagania dodatkowe /pożądane/:
1/znajomość problematyki funduszy Unii Europejskiej, ustawy o samorządzie gminnym,
ustawy o finansach publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego,
2/ obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
3/ umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji, logicznego
myślenia,
4/ komunikatywność, wysoka kultura osobista,
5/ umiejętność pracy w zespole,
6/ prawo jazdy kat. „B”,
7/ staż pracy.
1/przygotowywanie propozycji zadań gminy kwalifikujących się do finansowania ze środków
unijnych,
2/ analizowanie możliwości finansowania zadań gminy z programów unijnych,
3/tworzenie dokumentów strategicznych niezbędnych do składania wniosków
o dofinansowanie projektów,
4/ przygotowywanie wniosków aplikacyjnych,
5/ zarządzanie projektami,
6/ nadzorowanie zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych.
VI. Wymagane dokumenty:
1/ oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2/ kwestionariusz osobowy,
3/ CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe
i dodatkowe kwalifikacje,
5/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6/ zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Oferty należy składać terminie do 30 grudnia 2009 r. w sekretariacie urzędu w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych i inwestycji”
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie upowszechniona w BIP na stronie www.braszewice.bip.net.pl i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt
Władysław Iszczek
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Władysław Iszczek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sylwester Domagała |
Data wprowadzenia: | 2009-12-14 15:07:17 |
Opublikował: | Sylwester Domagała |
Data publikacji: | 2009-12-14 15:11:55 |
Ostatnia zmiana: | 2009-12-14 15:19:31 |
Ilość wyświetleń: | 1447 |