OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Brąszewice

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

I.              Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Brąszewicach

Brąszewice 171, 98-277 Brąszewice

II.                Stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy unijnych i inwestycji

III.             Wymagania niezbędne /konieczne/:

1/ obywatelstwo polskie,

2/ wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym,

3/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

4/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5/ nieposzlakowana opinia,

6/ znajomość i umiejętność obsługi komputera.

 

IV. Wymagania dodatkowe /pożądane/:

1/znajomość problematyki funduszy Unii Europejskiej, ustawy o samorządzie gminnym,  
    ustawy o finansach publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego,

2/ obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,

3/ umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji, logicznego  
     myślenia,

4/ komunikatywność, wysoka kultura osobista,

5/ umiejętność pracy w zespole,

6/ prawo jazdy kat. „B”,

7/ staż pracy.

 

 V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/przygotowywanie propozycji zadań gminy kwalifikujących się do finansowania ze środków 
   unijnych,                                                                                                       

2/ analizowanie możliwości finansowania zadań gminy z programów unijnych,

3/tworzenie dokumentów strategicznych niezbędnych do składania wniosków
   o dofinansowanie projektów,

4/ przygotowywanie wniosków aplikacyjnych,

5/ zarządzanie projektami,

6/ nadzorowanie zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych.

 

      VI. Wymagane dokumenty:

1/ oferta z wnioskiem o zatrudnienie,

2/ kwestionariusz osobowy,

3/ CV z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe
    i dodatkowe kwalifikacje,

5/ oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6/  zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego.

 

     VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Oferty należy składać terminie do 30 grudnia 2009 r. w sekretariacie urzędu w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych i inwestycji”

Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne zostanie upowszechniona w BIP na stronie www.braszewice.bip.net.pl  i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Wójt

Władysław Iszczek