Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Brąszewice

Kolorowy pasek

Referat Finansów i Budżetu

adres: ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice
telefon: 43 821 17 78, fax: 43 821 18 73

e-mail: ug_braszewice@wp.pl 


godziny urzędowania: od poniedziałaku do piątku: od 800 do 1600


 

  Kierownik Referatu Finansów i Budżetu
  Skarbnik Gminy - Krzesisława Kamińska, pokój nr 13


  Inspektor ds. księgowości budżetowej
  mgr Beata Pędziwiatr, pokój nr 12


  Inspektor ds. księgowości budżetowej
 
Helena Marczak, pokój nr 11


  Podinspektor ds. księgowości budżetowej
 
mgr Emilia Bartosiewicz, pokój nr 11


  Inspektor ds. wymiaru podatku i opłat

  Bożena Kwiatkowska, pokój nr 16


  Inspektor ds. księgowości podatkowej
 
mgr Anna Walasiak, pokój nr 16



     Do głównych zadań realizowanych przez referat należy:

 

 przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla wójta,

 udzielanie pomocy Wójtowi w wykonywaniu budżetu gminy,

 zapewnienie obsługi finansowo- księgowej i kasowej Urzędu,

 uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu gminy,

 przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,

 sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,

 prowadzenie ksiąg rachunkowych,

 rozliczanie inwentaryzacji,

 dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalenie wyniku finansowego,

 przygotowywanie sprawozdań finansowych,

 dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

 prowadzenie ewidencji podatników i inkasentów,

 gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodnościze stanem prawnym
    i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu,

 przygotowywanie aktów administracyjnych dotyczących podatków i opłat,

 podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych  oraz postępowania zabezpieczającego,

 prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,

 przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat,

 przygotowywanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat,

 zapewnienia obsługi ekonomiczno-finansowej gminnych jednostek oświatowych i nadzoru
    nad nimi w tym zakresie.

Metadane

Źródło informacji:Renata Plucińska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Sylwester Domagała
Data wprowadzenia:2006-05-12 13:01:20
Opublikował:Sylwester Domagała
Data publikacji:2006-05-12 13:43:55
Ostatnia zmiana:2016-10-20 11:42:13
Ilość wyświetleń:3654

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij